> > A Blog By Nellie ♥ -

För er som missat!

Kommentarer (1)

2010-12-16 @ 16:07:21

Hej! För er som missat så strejkar 13 av 20 i min klass från skolan, ink mig då. För att våran klass är väldigt stökig och det finns personer som misshandlar folk och så, så för er som undrar varför jag inte är i skolan så är det ju drf :) Plus att jag är sjuk, i don't like it.

Och jag har en fråga.
Vad tycker ni fattas i denna bloggen?:        

- Min vardag
Jag skulle bli väldigt tacksam om ni kommenterade vad ni tycker :)
- Outfits
- Musik
- Foton
- Tävlingar
- Veckans blogg
- Frågestunder.

Kommentarer

Postat av: zzanna

Tack :) måste tipsa om din blogg till två av "vår" församlings ungdomar som är ganla i justin bieber :)) dom kommer älska det

2010-12-16 @ 18:45:36
URL: http://zzanna.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback