> > A Blog By Nellie ♥ -

Världens sötaste par!

Kommentarer (1)

2010-08-14 @ 16:52:02

Jag kom nyss att tänka på Ellen Degeneres XD

Hon har precis gift sej nämligen, erkänn
gulligt paar?! :D






Skrev en "dikt" förut:


Vad händer efter döden? Jag är inte säker på om jag ens vill
veta. Jag tror man föds om, till en bättre person. Eller man
kanske bara ligger i kistan och ruttnar bort. Eller om man 
blir bränd kanske man flyger igenom livet igen. Vem vet,
inte jag, inte du heller. Men det får vi veta när det är våran
tur.



Är det någon som har dikta här?:) ett tips till dom som gillar att dikta och skriva noveller.
www.dikta.se

Tack andrea för tipset <3 ;))

Kommentarer

Postat av: Zeiinab

Asså omg , de gifte sig it nyss .. hahaah

de gifte sig för över ett år sen ? ;P

2010-08-17 @ 00:54:08
URL: http://abir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback