> > A Blog By Nellie ♥ -

Skola imorgon! :D

Kommentarer (1)

2010-08-30 @ 19:53:05

Heejsan. Jag har kollat på tv&suttit vid datorn preciis hela dagen :p fast massa pauser såklart, men men. Gino kom till mej förut och sa att skolan började halv tio imon, guu va härligt plus att vi brukar ha sovmorgon till halv tio på onsdagar också.. dubbelchill (y)


Jag håller på att ladda ner She's the man, den såg jag för längesen, vill gärna se den igen den var väldigt bra! Så ett tips till alla som vill kolla på film nån dag .





HAHAHAHA ett bevis på att jag och gisela är roliga;






Kommentarer

Postat av: Andrea<3

hhahaa

Vi måste se filmen nångång ;)

2010-08-30 @ 21:57:13
URL: http://finasteeduw.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback