> > A Blog By Nellie ♥ -

min dag <3

Kommentarer (0)

2010-08-17 @ 23:05:23

hellu, idag var jag med kortis,oliwer&roggan. jag var hos andrea på morgonen och sen träffade vi dom andra, vi var vid kyrko ett tag och då gick roggan hem, så var med dom andra, och dom typ jagade varandra hela tiden och jag satt under ett träd och deppa och lyssna på musik&typ halv sov, haha :p sen skulle jag hem och äta, kortis och oliwer väntade sen gick vi hem till oliwer och kollade på Familj på väg ;



sen gick vi ut och träffade på v-l, roggan ,emil och adam.
sen gick jag hem, och städade,
ahahha jag och mamma blev jätterädda , den var en spindel som
satt på väggen, jim mosade den och kleta lite på robert pattinsons face;(
hahha men tur var att han inte gjorde det på justin ;)




puss<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback