> > A Blog By Nellie ♥ -

Karate kid <3

Kommentarer (1)

2010-08-23 @ 21:45:31

För det första såg jag och kortis vååran nya film på bio, karate kid<3

ohshiit han är så söt och började lipa när det idioten bröt benet på honom
och det bästa var att när slutet kom så kom Never say never i slut
texterna så jag och kortis stannade kvar i salongen hela låten och
sjöng och dansade, alla stirrade på oss >.< och så kom vi på väärldens
bästa hälsning, men lite kuuung fuu i sej, hahaha <3
sen var vi med roggan och oliwer, vi var hemma hos kortis och snacka
om livet och dansade lite =) här kommer bilder från idag <3




biotoaan (y)





Söötaste dea <3








Jag älskar dig Andrea Therese Leijon <3




Kommentarer

Postat av: Andrea<3

hahah fin bild på mig när jag torkar händerna >.<

men men hehe man kan inte alltid vara lika snygg som daaj kaaj ;D<3

ÄLSKAR DEJ MED NELLIE <33

2010-08-24 @ 09:31:29
URL: http://finasteeduw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback