> > A Blog By Nellie ♥ -

god morgon.

Kommentarer (0)

2010-08-30 @ 10:42:34



Hejhej, som sagt ska jag inte till skolan idag:( Jag mår bättre idag, men det är mycket säkrare om man stannar hemma en dag extra så man inte smittar de andra , plus att det kan bli värre.. ;o
Jag vaknade vid nio idag, och nu ligger jag i min soffa med laptopen&kollar på tv.
Clara är också sjuk :(<3 så ligger och chattar med henne :D kryya <3
Och justin bieber är också sjuk!! Samtidigt som oss, hihihi . Läs mer på www.jaybewebben.blogg.se

Och krya på Oliwer&Kortis som är halvsjuka.. Fast dom är förstås i skolan, men ändå =) ♥

Jag öppnade lyckokakan idag också;


"Ibland finns det drömmar som omöjligt kan inträffa, men de ger själen hopp"




POK <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback