> > A Blog By Nellie ♥ -

gårdagen!

Kommentarer (0)

2010-08-28 @ 19:28:58

Sorry att jag inte skrivit tidigare, men jag är sjuk s¨å har legat och slappat hela dagen ;(

I alla fall, nu ska jag berätta om Nrj inte the park:

När jag,oliwer&andrea hade slutat så gick vi hem till dea så hon skulle städa, sen gick vi till Alanyas, för oliwer skulle köpa en pommesfrites tallrik, då hann klockan bli 2, så då åkte vi till lise, det öppnade inte förän 3 så vi väntade ute i typ en timme, sen när dom öppnade sprang vi direkt till stora scenen.
Så där stod vi i 4 timmar i regnet, fast det slutade ibland som tur va=) och det fylldes på mer&mer folk och vi blev typ inklämda och sånt haha. när det var en timme kvar, så kom, patricia, felix,alice,alina,zeinab&angelique. jag ville gå bak och snacka med dom, men jag ville inte lämna min fiina plats ;D skulle aldrig få tbx den sen xd när  det hade börjat kom en SKITBRA DJ ut och spelade en remix med massa låtar, heelt fett asså, och alla typ skrek och sånt, blev nästan döv xD sen kom erik hassle ut och typ alla sjöng grattis sången för han fyllde år dagen innan. Och v.i.p gästerna kom typ då, typ som; BABY SENORITA,PAOW, BOBBY(KISSIES DESIGNER) hahahah jag och andrea vinka till do, dom vinka tillbaka :D det var kuul. kommer lägga ut alla bilder nu i ordning;



när vi väntade på andrea, -  KNAAAARK

oliwers käära pommestallrik ;D


när vi väntade, ( mohombi på scen som tränade )


Erik hassle tränar inför showen


MILLION STYLEZ , MISS FATTY


RABIH&EDDIE,gryymma <3


MILLION STYLES


Lazee& Sibel, feet grym, THE FALL <3


LAZEE<3


nån snygging <3


MOHOMBI<3


Mohombis dansare


rasmus seebach




braa dag <3 förutom att jag blev sjuk & har feber iidaaag ;(;(

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback