> > A Blog By Nellie ♥ -

dagen igår

Kommentarer (0)

2010-08-19 @ 13:37:23

hej, förlåt att jag inte skrev igår  men jag kom hem sent.

Igår så var jag med roggan,kortis&oliwer. vi åt kladdkaka hos kortis först och var där ett tag, och sen kom jag på att jag skulle till liseberg med mamma och pappa, så roggan,oliwer&kortis följde med dit. Vi åkte vid fem. Jag,kortis&roggan har ju guldpass och oliwer hade massa kuponger och sånt. Så jag övertalade mamma och pappa att köpa åkband till sej själva, så det gjorde dom! :) vi åkte jukebox först eftersom det är mammas favorit på lise -.- sen åkte vi balder, mamma åkte inte med för hon är höjdrädd. efter vi hade åkt den så skulle vi åka kanonen, och då åkte mamma med, men hon visste inte att den skulle åka upp och ner och sånt, så hon skrek heela vägen tills den var slut, fatta hur jobbigt det var xd -.- sen åkte vi massa saker där nere, sen åkte vi till övervåningen då var klockan typ åtta. då åkte jag, pappa,kortis&roggan uppsvinget, höjdskräcken och uppskjutet. juste vi åkte parishjulet också. sen när det blev mörkt så åkte jag,oliwer,roggan&kortis flumeride, det var skitkul när det var mörkt för då finns det massa lampor. när vi hade åkt den så blev vi ju såklart blöta, så ringde mamma och sa att de stog i balder kön, så dit sprang vi, för jag ville inte missa när mamma åkte den, oliwer&kortis väntade där nere, så jag och roggan åkte med mamma och pappa, när vi åkte upp för den långa backen så stannade den mitt upp i allt, och den åkte baklänges en bit, och det regnade till och med, fatta vilken panik alla fick!!!!! fast sen åkte den upp igen. as läskigt, så när vi var nere hade jag värsta chocken så kunde inte sluta skaka och sånt, haha  men sen vann vi massa gosedjur så blev glad igen (y)  skitrolig dag, och när vi åkte hem var klockan halv tolv xd och jag la mej och sov när jag kom hem, var jättetrött..

bilder från igår;




Snygga pappa, hahaha






















puss<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback