> > A Blog By Nellie ♥ -

Tips

Kommentarer (0)

2010-09-01 @ 20:38:33

hej igen xp gisela gick för en stund sen. nu ligger jag på golvet och läser massa bloggar, typ som;

www.kissies.se & www.fokis.se  och en underbar blogg som heter http://iiidaforsberg.blogg.se/
alla måste kolla in den :) jag diggar henne (yy)
Iaf, imon ska jag på nåt läger med klassen. har försökt få min lärare att fatta att det inte ens är ett läger för vi stannar bara några timmar. Det kallas faktiskt för UTFLYKT! men men, jag ser inte fram emot det , eller jo kanske.. för har ju lärt känna många i min klass och får hoppas på att jag lär känna dom ännu bättre efter imorgon :)
Nu ska jag läsa vidare.
Ha det :) ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback