> > A Blog By Nellie ♥ -

Skola,kompisar.

Kommentarer (0)

2010-09-13 @ 18:39:44

Tjenamoors! :) ♥ Idag började jag skolan 09.20 för att våran bildlärare var sjuk idag. Så fick lite sovmorron.
Jag gick upp halv nio, fixade mig, åt frukost och gick till skolan runt kvart över :p Det är väldigt skönt att bo nära så man kan gå upp senare:D  Vi hade de tråkigaste ämnena idag, svenska, so och engelska. Okej då, engelskan är ju ganska rolig, men inte när klassen är så stökig så vi inte hinner med det vi egentligen ska. Och på so läser vi om politik. Väldigt tråkigt :S  Slutade 14.15 idag, så träffade roger,elina&oliwer. Vi skulle möta upp en som heter Robin, han och Elina hade bestämt träff men det sket ju sig. vänta på honom typ i nån timma. Jag snacka med honom i telle också, köttfyfan. Xd  Sen kom kortis, så gick vi till kyrko då skulle roger på judoträning. Så vi andra gick upp på berget och snackade om minnen, sen upp till klyftan. Nu är jag hemma. Skulle hem och käka, men nu pallar jag inte gå ut igen :P

Haha som ni kanske har märkt så gillar jag att ta kort i klassrummet(y)

Klyftan baby ♥






Bjuder på en bild på mig med :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback