> > A Blog By Nellie ♥ -

sitter hos oliwer nu.

Kommentarer (0)

2010-09-14 @ 19:38:26

Hej, idag var jag i skolan såklart :) Värsta tråkigt för första lektionen hade vi gympa, och på vägen till G-hallen så spöregnade det så jag höll på att dränkas eller något x) G-hallen är gympahallen vi har gympa. Det låter ju ganska förståigt xD I alla fall, gympalektionen var sådär, vi körde brännboll inomhus, det var ju kul men jag menar, alla killar spelar som det gäller livet så dom blir bråkiga och jobbiga. Men men. Efter det hade vi massa andra tråkiga lektioner, kommer inte ihåg vad det var nu :P Slutade 14.15, då mötte jag upp oliwer så gick vi tillsammans till en frisör i gamle jag skulle klippa mej i. Efter en stund kom Elina&Kortis springandes också :P De skulle sitta med mej när jag klippte mej iaf jag skulle börja lipa ^^ Jag klippte topparna, kortare lugg och klippte upp det lite. Sen träffade vi roggan, han hade glass med sig, då blev jag glad :D Haha, då gjorde vi massa saker, sen följde vi Kortis till hennes musikal igen. Jag köpte en kaka också (y) sen skulle roggan hem, och elina på träning. Så nu sitter jag hos oliwer, vi ska ut nu.















Feeeeli'n so hoot XD

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback