> > A Blog By Nellie ♥ -

nördar hos elina (y)

Kommentarer (0)

2010-09-03 @ 18:07:58

Heeej :D idag var jag i skolan och hade svenska&so de första lektionerna. sen var det bamba och rast, sen skulle alla mötas i biblioteket och alla fick varsinn plats. alla fick varsinn dator och det fanns en vit duk på en fet vägg som en person visa hur en MacBook fungerar. Det var askul hahaha, sen fick vi tillgång till internet och så satt jag en liten stund och testade. Sen gick jag hem till elina. roggan&kortis var där, det var en stoor överraskning för jag visste it att de skulle vara där, blev asglad:) alla tre hade sina MacBookar också, så vi har suttit&nördat typ, och jag&roggan tog några bilder;











Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback