> > A Blog By Nellie ♥ -

morron

Kommentarer (0)

2010-09-07 @ 07:41:23

hejhej, nu sitter jag i köket tjugo i åtta och väntar på att jag ska gå :pp jag har gympa vid g-hallen kvart över åtta och det är en liten bit att gå så måste typ gå snart, men jag var bara tvungen att visa er en asrolig grej o; hahahahaha justin fick sej en "liten" överassking uppe på scenen.



för dom som inte fattar så skulle justin sjunga one less lonley girl ibland till en utvald
tjej. han vet ju inte vem det blir, så när han kom ut och skulle börja sjunga så satt det
en gubbe där istället. hahahah, han skulle egentligen fått blommor också , men justin
kastade ut som o; faan att inte jag var där, asså igår natt så drömde jag att han hade
konsert i Argentina, och jag åkte dit själv utan kompisar, och att jag vinkade till honom
från publiken och han vinkade tbx, och så tog han upp mej på scen och sånt
underbar dröm, jag dog när jag vaknade T_T

BLOGGAR SEN <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback