> > A Blog By Nellie ♥ -

Min dag - Patricia<3

Kommentarer (0)

2010-09-20 @ 20:20:43

Hello :D Efter jag hade pluggat lite så åkte jag till nobel och mötte upp Patricia där. Så gick vi tillsammans till lundenskolan för att hämta något i hennes skåp, haha vi var ensamma i skolan så vi typ höll på och flammsa lite granna ;) Sen väntade vi på bussen och åkte iväg hem till henne :) Vi satte oss framför datan och typ laddade ner I rymden finns inga känslor, men man fick bara se en halvtimma av den. Den verkar skitbra så jag&Patricia kanske ska kolla på den till helgen :) Var tvungen att vara hemma halv åtta idag -.- Mohahaha, jag kom hem precis, exakt prick 19.30 ;) SKILLS biaatch.

Hahah, var det nåt i hans mat eller? :P


'




SEXY SKOLFOTO

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback