> > A Blog By Nellie ♥ -

Min dag - Alina <3

Kommentarer (1)

2010-09-16 @ 20:49:02

Hej :D <3 Jag ringde Alina förut och frågade om hon ville göra något och det ville hon :D Jag åkte till olskroken och så var vi ute lite och sen gick vi hem till henne och hämta pengar, för hon skulle klippa sej. Sen gick vi till en sallong i olskroken och så satt jag och väntade på henne :P Man ba waaaa, det tog typ en timma eller något, men men jag läste Veckorevyn så länge (y) :) Sen åkte vi till gamle och mötte upp Markus, Pidi& Jordan. Vi gick till nya kulan och så Markus&Jordan gjorde värsta freestyle över buskar och sånt, askul :D Synd bara att jag inte kan lägga in videos på bloggen utan att lägga ut de på youtube.. :P
Sen gick vi till kinagungan och så kom V-L och Roggan. Pidi testade v-ls skateboard ett tag så vi andra gjorde massa annat. ALINA , BETE DIG SOM FOLK ♥   Hahah , nu är jag hemma :P Ska duscha och lite sånt vettö. Ha det gött :)




Kommentarer

Postat av: alina

haha det va jätte roligt (a)<3

älskar dig !<333

2010-09-16 @ 20:58:45
URL: http://aliinakung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback