> > A Blog By Nellie ♥ -

hemma

Kommentarer (0)

2010-09-01 @ 15:23:43

hellu. idag började jag halv tio i skolan. hade svenska sen engelska sen typ bambarast.

då träffade jag kortis&oliwer. kortis har fått sin Macbook, fatta hur suur jag är ;o hehe jag får min på fredag. för dom som inte vet så är det en mac dator, man får en  i skolan. Så det ska bli kuuligt.
Iaf, efter rasten skulle vi ta skolkort. jag blev säkert heelt miffad, blir alltid det på kort xd
slutade 13.15, så när vi slutade stack typ hela min klass till kinagungan. jag satte mej i den så kom typ alla och gungade , typ flög av och dog. säger vi. jag är helt seg nu, så vet inte vad jag ska göra riktigt. :( <3

aja ha det <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback