> > A Blog By Nellie ♥ -

Hej ;)

Kommentarer (0)

2010-09-21 @ 22:40:41

Tjenare. Jag har duschat nyss, och jag har pluggat lite mer till provet imån :) Det kommer nog gå bra, det konstiga är att jag glömmer bort typ att plocka undan och massa uppgifter jag får, men när jag väl har glosor, prov eller liknande.. Då ser jag svaren framför mej o; Jag har bra pluggsinne (yy' Idag var jag med Alice&Gisela först som ni vet. Sen var Jennifer med:D Hahaha, det var asskul, vi skrattade typ åt allt, speciellt Jeeesuus!! :P Ni fattar nog inte vad jag menar xP Jag ligger och kollar på The X-effect också :) Haha, sikka idioter det finns!! :) Har sovmorron imån, hörs imån! <3 :)


Hahah, Richard låånghööve :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback