> > A Blog By Nellie ♥ -

elina♥kortis♥oliwer♥roger

Kommentarer (1)

2010-09-08 @ 21:40:37

heej (: kom in typ vid åtta. käkade och städade hamster burarna.
det är så att jag ska adoptera bort ozzy, och om det är nån här som läser som vill ha en gratis hamster? :)
det måste vara någon jag känner ofc, vill veta om du tar hand om honom ordentligt. ni kanske undrar varför jag ska ge bort honom, det är för att jag har ju två st och det är jätte jobbigt att ta hand om två stycken. så om nån glad människa som vill ? :D


I ALLA FALL. jag var med roger,elina,kortis&oliwer förut. jag&kortis var hos elina först sen skulle kortis på karate. sen kom oliwer och roger dit med, men vi gick ut direkt när dom kom xp♥ så vi gick till kortis  karate och väntade på henne. men vi väntade ganska länge så vi klättrade i massa ställningar, ni vet såna som dom använder när de ska bygga upp hus eller nåt sånt :p sen när hon kom gick vi till gamle och träffade dima ett tag :p♥ vi var mest på lekis och höll på :p sen skulle alla hem typ. bra dag ♥

bilder:
jordan i klassrummet (yy



gooa&glada elina hade pms idag :(


oliwweer :D


tarzan ♥♥


Kommentarer

Postat av: OLIWER

MEN JANE DÅ VART ÄR HON

2010-09-09 @ 17:14:50
URL: http://anonymiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback