> > A Blog By Nellie ♥ -

Efterbliven :D

Kommentarer (0)

2010-09-24 @ 22:29:21

Hejsan! Förlåt, men jag har varit ute hela dagen så jag har inte hunnit blogga. Sista lektionen hade vi gympa, sprang 3 km, ass häärligt :D Få lite motion! Slutade typ vid tre. Sen gick jag hem, duchade och sen kom Clara :) Vi var inne först och typ satt vid datorn och gjorde massa grejer, sen gick vi ut. Jag messade Roggan också, så han var med. Haha vi var vid kinagungan, och massa andra uuungar var det, typ Jennifer, Gino och massa andra :P Men sen skulle Clara hem så vi gick hem till mej och hämtade hennes väska sen gick vi till hållplatsen väntade på spårvagnen i en minut typ, sen när den kom så kom hon på att hon hade glömt sitt busskor hos mej, så vi gick tillbaka till mej och hämtade det xP Hon hade iaf tur med vagnen igen, för vi väntade bara en minut igen :D Så jag ringde Oliwer, han var med Kortis så jag och Roggan mötte upp dom vi ett dagis, så där var vi, asskul haha XD Sen skulle alla hem, så jag var med Gisela,Jennifer,MarkusG,Alle,Konve,Linus& Gino typ. Hahaha vi typ gick runt i gamle och sånt :D Härligt var det dööh. Ikväll/inatt ska jag nörda Sims ;) Gjorde typ inte det igår, hann inte :( Men men , det är ju lördag imån så :)

Blog you tomorrow <3

Dima i skolan








Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback