> > A Blog By Nellie ♥ -

chaa

Kommentarer (0)

2010-09-07 @ 15:15:36

hellu, skoldagen idag var rolig. första lektionen hade vi gympa första gången på hela min skoltid o;
vi körde fotboll, killarna mot tjejerna. haha tjejerna ville utmana killarna, & killarna gick ju självklart med på det :p killarna vann ju, typ med 8-1 eller nåt. sen kom jag på att jag hade glömt handduk hemma så jag fick gå hem och duscha &byta om. jag kom 20 minuter försent men jag fick ingen kvarsittning (yy' 
den bästa lektionen var på bilden xd för dima&jordan var typ kaxiga mot margareta (bildläraren) de kallade henne maggan och sånt och hon började typ lipa och sånt xd men men, sen skulle vi ha spanska. men spanska läraren är sjuk så stack till oliwer med honom. och för en stundsen kom kortis också. nu sitter alla med sin macbook och nördar o;

Ha det bra <3

haha här får ni en bild på dea&oliwer.















Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback