> > A Blog By Nellie ♥ -

bra dag till dålig dag-.-

Kommentarer (0)

2010-09-02 @ 19:42:27

Heejsan alla fina bloggläsare!!  idag var jag på "läger" med klassen. det var härligt för det låg ute på landet, vi gick landspromenader, och skogspromenader och hade enskillda samtal med lärarna. jag har lärt känna riktigt schysst kompisar. Pidi, markus och massa andrea (: jag är glad att jag började i denna klassen för jag trivs verkligen alla är väldigt snälla, men det finns några undantag och det tar vi inte här&nu ;o
där ute på landet fanns det massa djur, och det roligaste djuret var ett får som sög på min tumme och skiitsöta kultingar och massa andra djur, haha. vi åkte buss dit med buss och på vägen dit så jag, pidi,markus&gino lyssnade på justin bieber typ baby och sjöng SKITHÖGT  så alla typ satt och stirrade på oss, hahaha skitkul, samma på hemvägen ;) och pidi har lärt mej några justin bieber moves, asgrymt.
när jag kom hem så var jag superdeppig. det handlar inte om nåt som hände när vi var där borta, en annan grej jag inte tänker berätta. bara min bästa vänner får veta det för det är dom som hjälper mej, sorry.
så nu sitter jag hemma hos elina och lånar oliwers heta Macbook. ska få min imon, jag svääär vi kommer sitta och lana hela jävla dagarna :D  härligt (y) fast är fortf lessen så blablabla.

HA DET GÖÖÖTTT. kött fufan

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback