> > A Blog By Nellie ♥ -

Ullared och dom bästa!<3

Kommentarer (0)

2010-10-30 @ 22:34:08

Hellues! :D Idag är en sån dag man inte kan låta bli att vara glad. Dagen började då med att jag gick upp fem, klädde på mej och så åkte vi direkt. Det tog typ en timma att åka dit så deckade i bilen , jag somnade typ vid tolv på natten o.o När vi var framme så var det asmke folk! Vi trodde att det skulle vara mke minde folk på morronen, alla tänkte visst som vi då .. xD Menmen vi gick ändå före alla så vi kan inte snabbt xd Så kollade vi såklart på saker och det var ju svinbilligt som vanligt :P Vi stannade inte där så länge förvingsvis, mamma brukar alltid vilja stanna hela dagarna >.< Här kommer bilder på vad jag köpte :



Hårnålar, mobilväska, parfym( Soo...? Eternal)
Örhängen, deo.

Denna ska jag kolla på senare :)








Hittade inte så mycket kläder där borta :(


Sen skulle vi till netonnet men det var stängt där så vi åkte till Mc och käkade och åkte till en annan netonnet i Hisingen. Så köpte en x10 mini pro och åkte till gbg igen :D



Sen kom Kortis och Oliwer hem till mej med sex drickor, omg hur orkar dom? xD Så gick Kortis hem, så jag och Oliwer satt vid datorn och undersökte min mobil, jag har ju Wi-Fi på den så jag kan surfa gratis hemma, i skolan och hos dom som har trådlös :) Och det är jääävligt bra kamera, riktigt nöjd är jag :)

Sen mötte jag och Oliwer upp Roggan, <3 Så gick vi till konsum och köpte chips och mjölk xd Sen gick vi till Oliwer och slappade. Haha Oliwer hade min mobil HEEEELA tiden, fick typ inte ens pilla den xD Men hade kul ändå ;) Sen spelade de tve spel, så lyssnade jag på musik i hörlurar och så somnade jag i Oliwers säng i typ en timme, gud så skönt! Fick ju nästan ingen sömn i natt .. :(
Sen gick vi ut och mötte Adam och V-l och så klättrade vi upp på tak, skit kul! Sen stack Adam men vi andra chillade på taken en stund, det var kulkul. Så nu är jag hemma och tar det lugnt :)
Imån firas det halloween med de bästa ;) <3

Oliwer i konsum :P



(L)

Cooooola viktor xd


Bilderna tagna med x10 mini pro.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback