> > A Blog By Nellie ♥ -

Svaren på frågestunden!

Kommentarer (2)

2010-10-17 @ 11:44:48

Har du smink på dig ofta? Jag brukar mest bara ha mascara och läppglans, men varje dag blir det ju

Hur länge har du drivit bloggen? Det var en svår fråga! Hmm.. mer än ett halvår tror jag

Favoritfärg? Rosa och svart

Favoriträtt? Kyckling med ris, det är verkligen jätte gott!

Är du mycket aktiv på denna blogg? Ja, det tycker jag att jag är. Och det vill jag också :)

Har du någon annan blogg du skriver på? Ja, eller jag gjorde men inte längre, en Justin Bieber blogg:
www.jaybewebben.blogg.se  fast jag skriver inte längre.

Hur många läsare brukar du ha om dagen? Det är olika, ca 30-55 eller uppåt ibland

Vad är det bästa inklusive värsta du vet? Det värsta jag vet är otur med kärlek, och det bästa jag vet är en bra helgdag med mina vänner

Hur gammal är du? Jag är tolv år, jag är född 1998

Vart bor du? Jag bor i Gamlestaden som ligger i Göteborg

Har du några husdjur? Ja, jag har en hamster som heter Elvis ;)

Har du några syskon? Japp, jag har en bror som heter Jim, han är 20 år

Varför bloggar du? Svår fråga.. ibland när man har tråkigt eller är ledsen eller vad som helst så kan man skriva av sig på sin blogg, och det finns folk som förstår och ibland är det kul att skriva om något speciellt som andra kanske är intresserade av

Vad betyder dina läsare för dig? De betyder mycket för mig, för jag blir glad att folk gillar min blogg och gillar att läsa det jag är med om och vad jag har skrivit, och jag älskar folk som tar sin tid att kommentera om de undrar något

Vad brukar du blogga om? Jag brukar blogga om min omgivning och det jag gör om dagarna, jag skriver inte om kläder och sånt som de flesta gör

Hur upptäckte du Justin Bieber? Jag var inne på en blogg och så fanns det en länk med låten One time, och då började gilla honom och började lyssna på hans låtar och tycker han är väldigt söt/snygg :P

Vad är du för stjärntecken? Jag är stenbock!

Vilken blogg skulle du vilja äga? Jag skulle vilja äga fokis blogg, men jag gillar min egna också så här stannar jag ;)

Vad tycker du om kändisbloggare? Jag gillar vissa av de, t.ex Fokis blogg. Men jag gillar inte de som hittar på en stalker för att få uppmärksamhet, hon stavas KISSIE!




Tack för alla frågor och hoppas ni är nöjda med svaren!

Kommentarer

Postat av: Cajsa

frågestund på bloggen, ställ gärna några frågor :Pca

2010-10-17 @ 14:33:27
URL: http://cajsa-cd.blogspot.com

Postat av: Lovisa♥

Fin blogg , jag tror det var din bästis som tipsa om den :)♥



Kram!

2010-10-17 @ 15:08:59
URL: http://cutielollipop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback