> > A Blog By Nellie ♥ -

My day! :)

Kommentarer (0)

2010-10-21 @ 21:01:32

Hej söt!! :) För det första så var jag och Dima hos mej och gjorde jätte roliga videos hahaha. Sen kom pappa hem och började laga mat så då gick vi ut och gick till kiosken, vi köpte Full Size, asgött! :P Så började det pissregna så sprang vi till bibblan och värmde oss, och satt där en stund. Sen käkade vi och var på mitt rum, lyssnade på musik och jag försökte lära mej hur man gör inbakadaflätor, det gick la sådär! :P Sen fick jag utbrott på mina mobiler för att det inte går att skicka sms eller ta emot. Och så började jag lipa för att jag borstade mitt hår och då råkade jag slita av min piercing i örat, ASONT ska jag säga er. Men jag bytte örhänge, så jävla ballt! :D Mycket snyggare nu (: Och jag har pms just nu och dima retade upp mej när jag hade damp så jag typ slog till henne och sånt xd sen sprang vi ut i spööööregnet och bara skrek och dampade loss. Och gick upp på parkeringstaket i gamle, fin utikt när det regnar! <3 sen gick vi hem till mej och gjorde varmchoklad, asgott och mys. Nu är hon hemma och jag ska ett varmt bad, puss med bajs. Älskar er allihopa :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback