> > A Blog By Nellie ♥ -

Lyssnar sönder denna låten!

Kommentarer (0)

2010-10-11 @ 11:42:58

Tjjeenna, jag har typ svenska eller något tror jag , POESI!  :O  -.- 
Idag ska jag vara med Oliwer :D Och Kortis ska vara med i typ
en timma eller så, vet inte vad hon ska göra :P ( www.anonymiish.blogspot.com ) det är Oliwers blogg.
Och Kortis blogg heter www.ffinasteeduw.blogspot.com

Vet inte vad vi ska göra, men eftersom vi alltid har kul tillsammans så kommer vi säkert på något :P
Men Oliwer slutar tre idag, och jag typ två så ska vänta på honom hemma,
OMG, är sugen på kladdkaka nu :O :(  



Hej så länge. Jag bloggar ikväll och heta bilder kommer också ! :)

OCH, så är jag med i veckans blogg, har försökt flera gånger, men det blir aldrig jag ju o;
HAHA, vi får la hoppas :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback