> > A Blog By Nellie ♥ -

Justin Bieber.

Kommentarer (1)

2010-10-16 @ 11:05:33

Det är ganska många som är förvånade, för att jag inte gillar justin lika mycket längre. Eller det är ju ofc att jag gillar honom, men inte lika mycket , han var min drååg först, och jag grät över hans låtar och hela honom :O Varför vet jag inte, men nu har jag ju tröttnat. Det kommer nog de flesta också göra, jag lyssnar inte på hans musik lika ofta, men lika het är han!:D Och nästa år han kommer till sverige så kommer jag ofc komma på konserten, typ alla mina vänner ska ju dit, hoppas oliwer och pidi också hänger med ;)
Typ dom ända killarna isf :P Just nu är min idol rihanna .


Denna låten är så skön






Fler låtar har han ju, men detta är dom bästa han gjort.

Kommentarer

Postat av: em

Haha jag kommer nog aldrig lära mig att gilla honom.. Hans låtar är väl okej, men jag skulle nog vilja byta ut honom mot någon bättre sångare haha ^^ (a)

2010-10-16 @ 22:47:48
URL: http://justapieceofem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback