> > A Blog By Nellie ♥ -

Hemma från Sara.

Kommentarer (1)

2010-10-12 @ 18:59:20

Hellues :) Jag kom precis hem från Sara. Stack hem till henne efter skolan och vi bakade två kladdkakor :O Assgo smet och god när den var klar :P Haha, och så kollade på vi på Pretty Woman, en av hennes favoritfilmer. Den var faktiskt bra :)  Sen var vi ute och träffade på Elina och Oliwer snackade med dom lite och sånt, och gick runt och snackade om livet. Hahahaha, Sara hade ju fest i fredags, och både Gunnström och Jordan kastade ut sina mobiler från hennes fönster så idag hittade vi lite delar ifrån dom, att dom fortfarande är kvar?! :S :P 
Jag lånade en Legally Blonde film från Sara, jag älskar verkligen dom filmerna för dom är typ dumma i huvet :) 

Kommentarer

Postat av: LINN

okej, härligt!!

Jo med mig är det bra också ;)

2010-10-12 @ 20:15:04
URL: http://linnnsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback