> > A Blog By Nellie ♥ -

Engelska med Agne :D ( Arne )

Kommentarer (0)

2010-10-13 @ 11:06:53

Hej! Nu har jag engelska med Agne som vi kallar Arne.  Vi brukar skoja om honom och säga:
Arnes kaviar
Arnes prinskorvar
Arnes köttbullar   och massa sånt. Haha det är asskul.

I alla fall, jag och några till kom lite försent till engelska förhöret, men jag hade en anledning:
" Asså Annette släppte mej för sent på rast för hon satt och pratade med mej så jag fick extra rast "
Och det var faktiskt sant så jag fick vara med :D Och Dima fick utbrott på Arne hon ba;
KAN JAG FÅ MITT JÄVLA FÖRHÖR DIN JÄVLA GUBBJÄVEL.
Hahahahaa omg :P :P

Men men, slutar två idag och ska vara med Dima efter skolan. Tror Markus ska vara med :)
Vi hörs senare. Kyss

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback