> > A Blog By Nellie ♥ -

Dålig uppdatering.

Kommentarer (0)

2010-10-29 @ 11:53:33

Hejhej!! Nu sitter jag och Dima på varsinn sjön stol :P Vi ska egentligen ha elevensval kvart över tolv. Men Kalle som vi har ska åka till Spanien idag så vi kommer ha håltimma för sista lektionen har vi gympa T_T  Och imån blir det att dra sej till Ullared som sagt och få min mobil som jag har saknat hela sommaren!! :D
Ikväll/eftermiddagen kommer jag att Dima ha lite fredagsmys, med cola och godis, det är ju alltid bra för kropp och själ;) Hehe, hon flyttar ju imån.. :( Och kommer inte att hinna träffa henne innan, för hon ska flytta vid nio tiden och då är jag inte i gbg :/
Vi hörs senare, puss <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback