> > A Blog By Nellie ♥ -

Dagen idag.

Kommentarer (1)

2010-10-21 @ 08:36:18

God morgon! :) Nyss hade vi No förhör och jag kunde alla(tror jag) jag pluggade t.om det igår :D
Idag slutar jag vid ett och då ska jag möta upp Alina och då ska vi till en frisör, så ska hon pierca sej där jag gjorde, eller där mamma gjorde då. Haha! :P Sen vid fyra ska hon hem till sin pappa, då ska jag vara med Dima. Vet inte vad vi ska göra, men vi har alltid kul tillsammans, typ El Kjadidje och Abu Hassan, hahahaha Xd Okej okej jag får inte skriva för roliga saker, då kommer jag bara skratta, och då får David damp. Eller kanske inte, han vågar ju inte säga till oss :O Nu ska jag reklamera lite folk:

Dima
Erika
Jenny (min syssling)
Amy
Viktoria
Andrea (kortis)
Oliwer

Kommentarer

Postat av: Anonym

skit söt blogg :)

2010-10-21 @ 11:06:33
URL: http://amiofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback