> > A Blog By Nellie ♥ -

Baby, don't move away :(

Kommentarer (2)

2010-10-26 @ 20:46:14

Hejhej. Asså idag var en gråtdag igen.. :( Men hade iallafall en anledning. Förut så träffade jag,gisela och alice: v-l , roger en liten stund för han skulle hämta en sak hos vl, fast han är sjuk :(
Sen gick de in till vl. Så la jag och dima oss på  marken hand i hand och kollade upp i himlen, alla stjärnorna kallade på oss på nåt vis.. <3 vi grät floder, för hon kommer flytta ifrån mej i helgen och byta skola om två månader. Hur ska jag klara mej utan dej älskling.. ? <3   Jag vet att jag har andra vänner, jättebra vänner. Men det kommer vara svårt att glömma alla minnen..  T.ex som:

När david våran lärare får ryck i  armarna, så får vi alltid skrattattack, men jag kommer bara börja gråta.
Och när vi sprang ut i regnet utan jacka i mörkret och skrek av oss all ilska och sorg.
När vi drack energidryck på lektionen och innan, och vi var värsta hyper.
När jag sov över hos dej och vi åt kyckling mitt i natten, och bara grät tillsammans (igen)
När jag skrattade så mycket att jag spruta ut massa varm choklad över hela bordet.

ASSÅ DET KOMMER TA EN EVIGHET ATT SÄGA ALLTING.. <3


Jag älskar dig sjukt mycket Dima..
Och er alla andra, <33

Kommentarer

Postat av: viktoria/ life of viki

Yes, Aleksandra pratar polska!

2010-10-27 @ 09:40:04
URL: http://lifeofviki.blogg.se/

Postat av: Dima

Asså vet du hur jobbigt och svårt det är för mig att se dig helt gråtande, förstörd och trasig som jag vart i 12 år snart..Jag kommer aldrig att glömma dig det vet du! Du kommer alltid att vara min bästa vän ändå om vi inte kommer träffas lika ofta som vi gjort.. Men en sak ska jag berätta klart och tydligt för dig, JAG ÄLSKAR DIG!

2010-10-27 @ 10:22:57
URL: http://svampisbobis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback