> > A Blog By Nellie ♥ -

Är hos Alice :))

Kommentarer (1)

2010-10-26 @ 15:14:52

Hejhej, nu sitter jag och Gisela hemma hos Alice. Vi har typ ätit toast nyss och jag har gjort chokladpudding åt oss ;) Asgöötttt ännah. Och mina föräldrar har typ ångrat sej(kanske) så vi ska avbeställa mobilen och köpa en direkt på lördag, vi ska ju till Ullared och det finns en Netonnet affär där så.. Längtar till lördag ;)
Då när jag får den kommer jag att vara social på sms, det är jag alltid när jag har ny mobil, hahaha :P Ni vet säkert hur det känns.. I alla fall, VET NÅN HÄR NÄR DET ÄR HALLOWEEN? VILKEN HELG, DENNA ELLER NÄSTA???

Puss med bajs.. <3

Kommentarer

Postat av: jenny

denna på söndag :D:D:

2010-10-26 @ 17:06:56
URL: http://jennykarolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback