> > A Blog By Nellie ♥ -

Ang. Frågestunden!

Kommentarer (2)

2010-10-15 @ 23:27:40

Ni får passa på att fråga vad ni vill tills på söndag, då kommer jag att svara på alla frågor, 100 % ärligt :)
Imån ska jag vara med roger,kortis och oliwer, typ vid ett tror jag. För oliwer och kortis har träning innan
och sånt. Vettefan vad vi ska göra, men nåt kul blir det la, och på kvällen ska jag nog vara med dima, adam , vl och dom andra igen :) Jag tycker det borde bli en tradition för det är alltid så kul. Juste, förut när vi var på skolgården så började typ alla snurra runt på skolgården som är så stor, och det var ju plus mörkt ute så alla blev assnurriga och jag och kortis ramlade flera gånger, skön känsla! :D
Nu ska jag nog kolla på film, Suburban Girl heter den, mobbat namn?

Nattii <3


Kommentarer

Postat av: Fatmaa

Sv: tack :)



Vad har du för stjärntecken? :)



kommer inte på fler bra frågor :P

2010-10-16 @ 22:45:55
URL: http://fatmaabajalan.blogg.se/

Postat av: Tam

vad e din favo färg??

2010-10-17 @ 10:57:54
URL: http://blingblingbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback