> > A Blog By Nellie ♥ -

Varit med roggan, oliwer och kortis - och vl.

Kommentarer (2)

2010-11-11 @ 20:47:12

Hellues! Kom precis in. Förut så var jag hemma och hade tråkigt (väntade på utvecklingssamtal) sen ringde roggan och frågade om jag ville göra ngt, det ville jag så vi träffades och satt och snacka. Sen gick vi hem till Oliwer och nördade som vanligt ;) Sen gick jag till utvecklingssamtalet och de väntade utanför. Sen gick vi till Kortis men hon skulle plugga. Så gick vi till mej och jag käkade och sånt. Och så gick vi till Oliwer igen och Kortis kom! :D Sen gick jag till vl och var med hnm i typ tio minuter sen gick jag hem.
Yeaah baby.
Imån ska jag till Alina och bilder kommer ;) ♥


Puss med bajs.

Kommentarer

Postat av: BINODINOTT! :D

Missa inte dagens blogg imorgon, so keep in touch =D PUSS

2010-11-11 @ 21:47:48
URL: http://refflan.blogg.se/

Postat av: Dima ♥

hihi och vad nördade ni då? ;) <3

2010-11-12 @ 08:42:52
URL: http://diarybylollipop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback