> > A Blog By Nellie ♥ -

Pms -.-'

Kommentarer (1)

2010-11-14 @ 22:28:21

Helluees! ;) Idag gick jag, victor och roggan på bio, vi ville att han skulle med han är ju roligast och bäst och min bror! :D Vi kollade på livet, kärleken och meningen med livet. Den var ungefär två timmar lång ..
Sen åkte vi till gamle och jag stack hem och åt och sen hem till Victor och då var klockan ungefär åtta. Då gick jag, viktor och roggan till bellevue och mötte jonte och adam. Jonte skulle hem så vi väntade på bussen med honom. Sen gick vi till en kiosk och sen till chillstället/lekis en stund, då var klockan typ nio. Sen drog vi oss vidare till konsum och köpte en stor cola som alla delade på, gött. Och eftersom jag har pms just nu började jag gråta för ingenting och såå .. Tråkigt och jobbigt är det! -.-'












Kommentarer

Postat av: Dima ♥

Haha när jag såg den sista bilden blev jag faktiskt ganska så hungrig..igen..

2010-11-15 @ 12:32:58
URL: http://diarybylollipop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback