> > A Blog By Nellie ♥ -

Liseberg! :p

Kommentarer (0)

2010-11-19 @ 21:05:03

Heeejjsaan alla söta! För en stund sedan kom jag, Sara och Alice hem ifrån LIseberg, vi var kanske där i en timma eller något det var för kallt. Men vi hade kuligt, men sen åkte vi till Bergakungen och fikade, jag tog en bärpaj och de andra en kokosboll och cola. sen gick vi till netto och alice köpte en big vaniljglass som man äter till rån, så åt hon en sån på vägen hem 0.o det kommmmmmmmer vara läskigt att sova hos sara för det finns andar här ;o ;o ;o ;OOOoOOo OOOMMMGG är tröög fattar inte vad jag skriver, men imon kommer det bilder som jag har tagit ifv hahhahahahahahahahaha

btw, köpte en I (L) göteborg keppss på lise ;p

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback