> > A Blog By Nellie ♥ -

Im tired of all shit

Kommentarer (1)

2010-11-21 @ 11:16:16

God morgon! Tänkte bara slänga in ett morgon inlägg, har ätit frukost och vid tolv ska Jörgen hämta mig. Ni som läst tidigare inlägg vet vem det är :) Jag kommer nog hem vid fyra, då ska jag vara med Vl och Roggan tror jag. KANSKE KANSKE KANSKE kommer jag att kunna uppdatera där borta, men det tror jag inte. Ska ju umgås med honom lite, hahaha när jag pratade med honom i tele i fredags så sa han: Du går i fyran va?
Ja ba: Haha, nej jag går i sexan. Jaa, vad ska man säga, han tänker nog mer på tiden då mormor levde, då gick jag i fyran ..

Hörs senare, puss! ♥

Kommentarer

Postat av: sanna/fotoblogg

checka gärna min blogg :)

Kram på dig

2010-11-21 @ 20:08:51
URL: http://ssannanilssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback