> > A Blog By Nellie ♥ -

Ett halvår idag :)

Kommentarer (0)

2010-11-13 @ 23:30:30

Hellues! :P Har käkat mat och legat och degat med musik ett tag, nu tog jag mig i kragen och skriver lite. Efter att Alina stack hem så var jag hemma och satt vi datorn. Eftersom jag och min kille varit tsm i ett halvår idag skulle vi egentligen gå på bio, men det fanns typ inget för vi bestämde för sent :P Så vi var hemma hos mig istället och gick till hemmakväll och hyrde Paranormal Activity. Asså vi darrade som in i helv*te .. Har sett den innan men då tittade jag typ bort hela tiden så missade ganska så mycket :P Men imorgon ska vi gå på bio istället :) Han gick hem vid nio, och då stack jag ut, hade ingen lust alls att vara inne eftersom jag hade varit inne hela dagen. Så jag gick till lekis och mötte upp Adam, Markus, Victor och Jonte. Vi luffade och sååånt :D





Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback