> > A Blog By Nellie ♥ -

Bilder från igår!

Kommentarer (0)

2010-11-22 @ 19:55:30

Hejjsan. Sitter vid datorn nu och lyssnar på musik, ska egentligen plugga, ska göra det snart :) Har ju provet imån. Jag pallade inte lägga ut alla bilder igår -.-' :P
Iaf, har varit med Elina, först var jag,Oliwer och Elina hemma hos henne och snackade :) Sen gick Oliwer ut och träffade Kortis, så jag var med Elina, vi gick ut och träffade Adam lite och sååådant härligt.

Here we go:
Cesar, dom har haft honom sedan jag var jätte liten ♥

det vi åt











Ha en fortsatt fin kväll, hejdå ♥

P.s
Imån efter skolan ska jag vara med Pernilla, så jag kommer inte kunna skriva så mycket på dagen, hejdå igen ((;

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback