> > A Blog By Nellie ♥ -

Är med Hanna och Jenny hos Pekka.

Kommentarer (2)

2010-11-01 @ 19:42:23

Tjenare! Förut så hämtade Pekka, Joni och Timo mig hemma. Så åkte vi hem till Joni och spelade buzz, han har det nyaste så det var askul :P Sen kom Hanna och Jenny dit och spelade med oss sen gick vi hem till dom, dom bor ganska nära Joni. De har gjort om i hennes rum och så, så vi kollade lite sen jag jag och Pekka hem till honom för att käka, vi åt kycklingburgare ^^  Sen gick jag tillbaks till Hanna och Jenny och väntade tills dom packade, de ska nämligen också sova över hos Pekka med mej :D Iaf, vi kom precis hem från affären, vi köpte typ popcorn och dricka och sånt. Vi ska typ ha filmkväll med både skräckfilmer och komedier :) Sedan har jag laddat ner lite musik till mobilen för man kan inte skicka låtar med bluetooth till min :( Men men :)






Min söta hamster Elvis <3


Puss medd bajs., <3


Kommentarer

Postat av: Florina

sv; vad bra då! ;D Jo dt e bara bra!:))

2010-11-01 @ 20:26:59
URL: http://florinas.blogg.se/

Postat av: Ellie

vilken söt hamster:)

2010-11-08 @ 04:20:22
URL: http://makemefly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback