> > A Blog By Nellie ♥ -

Åkt pulka idag! :P

Kommentarer (1)

2010-11-24 @ 18:34:08

Hejj :) Har varit hemma ett tag nu, har nyss käkat och sånt :P Har varit ute med Alice,Gisela,Roggan och Vl. Alina,Sara och Zeinab var typ med pyttelite också men de stack sen. Då åkte vi fyra pulka, asså jag frös fan ihjäl nästan, när jag kom in var jag en vandrande isbit 0.o HAHA, men första gången på typ två år som jag åker pulka eller nåt ^^ ♥ Skrev förut att vi bakade kladdkaka, vi åt den aldrig HAHAH, vi gick ut istället. Saknar den lite .. Hihi -.-'

Ja, då blir det typ att plugga lite mera spanska åså :(

HEJDÅÅÅ-

Kommentarer

Postat av: Anna

Sv:Tack!

;)

2010-11-24 @ 18:41:53
URL: http://annazz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback