> > A Blog By Nellie ♥ -

Min nya blogg!

Kommentarer (0)

2010-06-05 @ 12:10:09

Tjenare!
Jag har varit sjuk till och från torsdag, vi åkte till Gränna den dagen, hade feber hela dagen, kunde inte åka hem, det var två timmars bussresa  -.-'
Men nu ligger jag hemma och hoppas på att bli frisk snart :)
När jag blir frisk ska jag iväg och köpa skolavslutnings kläder, fast har redan köpt ett par gladiator skor.
Jag har en blogg till; www.fokensooh.blogg.se  som jag inte har uppdaterat så mke , jag har den tillsammans med Zeinab och Alice, de kanske ska fortsätta med den, det är upp till dom. Men jag hade sån lust att göra en egen igen =)
Designen kanske inte är sååå snygg men jag ska försöka hitta några snygga alternativ  (y)


//Nellie

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback