> > A Blog By Nellie ♥ -

hejsvejs ^^ <3

Kommentarer (0)

2010-06-21 @ 22:13:04

idag när jag vaknade, så messade alina&patricia till mej och sa att vi ska mötas snart så jag blev skit stressad. hann bara duscha å klä på mej sen tog jag spårvagnen till redbergs, sen stack vi till stan, sen till henne och sen till stan igen (y) vi skulle träffa hennes kompis Johanna som hon aldrig har träffat innan vid Gothia, sen åkte jag hem till gamle, felix&patricia följde med, vi gick runt och flummade. Sen stack dom hem ,
då var jag med elina,andrea(kortis) och roggan. vi var mest vid kyrko, och brottades i gräset.

nu får ni ha en finfin kväll! :D(L)



SÖTASTE ANDREA

______________

PATRICIA , crazy girl.







//Nellie

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback