> > A Blog By Nellie ♥ -

filmdag

Kommentarer (2)

2010-06-30 @ 14:00:15

Tjabba!!  Idag är det ju inte sånt vid väder, så ska nog bara sitta inne och kolla på film.
Imorn kommer hanna&jenny hem :D:D  då ska jag träffa dom, fett kul.  Och på fredag ska jag på Eclipse with my boy B-)) <3  och efter det ska jag vara med hanna&jenny igen :pp  men på lördag ska jag åka hem för på söndan ska jag åka till norrland till min farfar, shit va gött altså, åka ut med båten&bada varje dag, och det bästa är att elina ska hänga med =) vi stannar typ ca en vecka,
och jag kommer ta med mej mammas mini laptop så jag kan uppdatera bloggen då&då. men kanske inte så ofta..  skriver mer senare eller nåt.

puuss (L)

Kommentarer

Postat av: Linn

Vart i norrland ska du vara?:)

2010-07-02 @ 01:25:49

Postat av: Nellie (jag)

Jag kommer vara i Söderhamn :)

2010-07-02 @ 11:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback