> > A Blog By Nellie ♥ -

Sitter i bibblan

Kommentarer (0)

2010-08-31 @ 16:19:32

tjeenare, idag slutade jag 14.15, sista lektionen hade jag spanska. Oliwer slutade då så han försökte smälta in i min klass och gick med in i klassrummet, men det gick inte så bra.. BUSTED! >.<
han blev utslängd, men men han väntade utanför tills jag slutade, så gick vi hem till honom och lämnade hans väska. Sen träffade vi Bruno på vägen till skolan, alltså vi gick tillbaka för vi skulle träffa kortis där. Sen gick vi hem till mej en snabbis, sen till bibblan. Leta efter en bok och satte mej i soffan. de andra gjorde också det alltså;p
Sen så frågade jag gino; är du flygrädd?
gino: neeej, asså jag sitter där , röker en ciggar.
HAHAHAHAHAHAHAHAHA, det var bääst, det kanske inte låter kul men när man såg hans min och när man hörde det var det skit kul. hehehhee. FLUMM ^^   vet inte vad vi ska göra sen men nåt iaf. sen när jag kommer hem ska jag göra läxan och kolla på She's the man, jag hann inte se klart hela filmen igår -.-'

DAGENS LYCKOKAKA;

"Dagarna du arbetar är de bästa dagarna"







HADET GÖTTT IGELKÖTT<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback