> > A Blog By Nellie ♥ -

Kortis är hemma ! <3

Kommentarer (0)

2010-08-05 @ 19:28:34

Heeejj :) idag var jag,oliwer&elina i stan som sagt.. han köpte present till sin tjej så var tvungen att hjälpa honom :D och när vi kom till gamle igen så gick vi runt och blablabla, haha sen lurade vi elina och sa att vi hade en överasskning till henne och massa sånt, så helt plötsligt kom kortis hem , jag&oliwer visste redan om att han skulle komma hem idag, men elina blev överasskad(yy) fast hon sa att hon kände det på sej,,
det var kul. sen skulle jag hem och äta, jag åt och då kände jag bara, nää jag pallar inte gå ut igen, jag är så himla trött idag, fast är lessen över att jag inte träffade kortis igen, men gött edee!! ;D är hyper just nu fast kommer somna snart xDxD så jag säger gooodnatt :*























puss     

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback