> > A Blog By Nellie ♥ -

Justin bieber

Kommentarer (0)

2010-08-03 @ 22:32:25

Tänk vad han har gjort för skillnad i våra liv??
Längtaden efter att få höra hans musik och väntan efter ett nytt inlägg på twitter.
Att kolla på sin affisch på väggen, han är en människa, fast en som har gjort
skillnad. Han har gjort ett beslut här i livet,
att han ska vara oskuld tills han gifter sej. Hans mamma har lärt honom meningen
med livet, att bara leva vidare, och just därför ska han visa tjejerna respekt.
Så han har lovat sin mamma att vara oskuld tills han gifter sej,

Han har också sagt i en intervju;

" Det stog ett fan utanför mitt hus och jag gick ut för att ge henne en kram, men hon försökte kyssa mej istället, jag fattar ingenting, jag ville bara ge henne en kram"

Så lev vidare, även fast ni har Bieber fever, lagom dos varje dag(Y) (=



Älskar dej justin bieber

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback